Saturday, November 13, 2010

Aku Hampir2 + Sipi2 X'cident~~

Alhamdulliah n syukur aku masih lg idop dibumi yg nyata ini.. aku mmg bngang pg td.. rse cm nyawe aku digaris putus2 jln jew.. kui kui kui.. al-kisah~~ sprti biase stiap pg aku pg krje dhantar oleh bf aku mnaiki motonye expive(ex5).. dlm prjlnan yg lalu lintas pintas n sibuk dipg ari.. aku mlalui jln yg sme r stiap ari lalu kn nk ikut jln mne lg... n otw kew kje ade r 1 kte BMW lme ni brade ditepi jln n didepan aku ade lah lori n bggunan dibahu jln adalah OCS tmpt kje lme aku suatu ketike dahulu.. jln 2 agak sempit jgelah bab kte byk parking kt tepi 2 kn... n smbil bf aku memecut laju utk hantr aku supaye aku xlmbt, kete BMW td 2 yg brde dibahu jln 2 dgn confidentnye nk masuk jln ngn xbg signalnye n xpndg blakang padahal aku kt blakang ni.. taw r kuar filem JANGAN PANDANG BELAKANG tp ko bwk kete kne r pndg blakang.. kang xpsl2 cite JANGAN PANDANG BELAKANG kne band plak.. nsib baek lah bf aku ni juare cilok mncilok n dgn PANTAS n TUNTASNYE die brek dan kekanan supaye xlanggar kete td n dgn kebengangan aku n beraninye aku telah mnunjukkn tande hantu aku kt die.. FUCK!!!!! 2 lah yg die dpt dri aku.. xpnh2 aku bg tande 2 smse dijln rye n ni lh first time aku bg... slme ni malu2 nk bg takut owg pndg aku ni pmpuan pe lak tp pg td bkn psl malu babe, ni psl NYAWA weyy... xnk aku mati katak.. ko bayangkn lah klu lah trlanggar td mmg melayang SUPERMAN lah aku then masuk blik ke tmpt kje lme aku yg btol2 jew kt sblah 2.. hahaha.. dpikir blik klakar tp 2X pkir nyawa mlayang weyy.. gua nk kawin n nk ade anak dlu.. cite2 pn xtrcapai lg ni.. kakaka.. pe2 pn MORAL cite aku ni tuk owg MALAYSIA.. bawalah kete brhati2 n ingt dlm malaysia ni ade PENUNGGANG MOTOSIKAL k.. jgn SELFISH!!!! n pndulah brhati2.. jiwe slamat nyawe rilek dlm bdn.. hahaha... END~~~~

No comments:

Post a Comment