Saturday, January 29, 2011

Siapakah Yg Benar?? Adakah Fasha Sandha?? Atau Nora Danish???

Alkisahhhh~~~~
1) Fasha Sandha Berpisah Ngn Jejai~~ Dasat2...
Jejai : Dia (Nora Danish) tidak pernah masuk campur urusan peribadi saya. Apa yang berlaku antara saya dan Fasha sehingga menyebabkan kami berpisah tiada kena mengena dengan orang lain.Saya pasti dia (Nora Danish) tidak pernah gila talak. Dia sedang mengenali seseorang, malahan saya mengenali lelaki itu. Dia seorang yang baik dan dihormati. Fasha juga tidak pernah mengugut saya. Itu adalah pasti. Dia bukan seorang yang berkelakuan begitu.
2) Fasha Cakap : Kami Tiada Jodoh~~~
Fasha ckp lg... memang hubungan saya dengan Jejai sudah berakhir. Sukar untuk saya jelaskan sebab atau alasannya, namun itulah hakikat dan saya percaya ada hikmah di sebaliknya. 
Sejak dia pulang daripada bercuti bersama keluarganya di Jepun 18 Januari lalu, kami langsung tidak berhubung hingga hari ini. Entah kenapa, namun itulah yang berlaku. Justeru saya mengandaikan tiada jodoh antara kami berdua.
Sepanjang bercuti, setiap hari dia menghubungi saya dan tidak pernah lupa menghantar mesej. saya masih lagi menyimpan semua senarai dan rekod panggilannya. Malah sehari sebelum dia pulang ke Malaysia 17 Januari lalu, Jejai masih menghubungi saya. Perkara itu terlalu peribadi dan sukar untuk dijelaskan secara terperinci. Cukuplah saya nyatakan hubungan kami sudah tiada apa-apa lagi.
Alhamdulillah saya tidak pula tertekan atau terasa kecewa dengan apa yang berlaku. Biarlah semuanya berlalu dan pergi begitu sahaja.
3) Nora Danish Lega~~~ Arrgggghhhhh~~~
Nora : “Saya lega kerana Jejai sudah menceritakan perkara sebenar. Mereka sudah putus dua bulan sebelum kami pergi Jepun, kalau Jejai hantar pun mungkin sebagai kawan yang bertanya khabar"
4) Cukup Lah Saya Ditindas Kate Fasha Sandha~~~
Fasha : Nora tidak perlu bercakap perkara yang tidak betul dan Nora juga tidak perlu masuk campur di atas kronologi hubungan saya dan bekas suaminya sekiranya benar dia bukan punca perpisahan kami. “Cukuplah Nora sekadar memberikan kenyataan dia lega kerana bekas suaminya itu cuba mempertahankan yang bukan dia punca perpisahan kami. Nora mengambil langkah tidak betul kerana memberikan kenyataan tanpa mendapat fakta yang benar. “Dengan ini, lagi sekali saya menegaskan kami berpisah pada 18 Januari. Biar saya dan Jejai saja yang tahu punca perpisahan kami. Saya harap Nora lebih berhati-hati dan mendapatkan fakta bukti yang kukuh serta tepat sebelum memberikan kenyataan pada media. Sekiranya dia di pihak benar, tidak perlu dia melatah dan meyakinkan pembaca dengan memberi informasi yang tidak benar. Ini jelas, kenyataan Nora bahawa dua bulan kami berpisah dan Jejai menghubungi saya hanya untuk bertanyakan khabar adalah salah.Sekiranya, keadaan memaksa saya tidak keberatan melampirkan bukti. Kenyataan Nora semalam memaksa saya untuk memberikan penjelasan berserta bukti yang kukuh. “Saya masih menyimpan semua SMS, BB Messenger dan semua senarai panggilan telefon. Ini saya jadikan bukti untuk menegakkan perkara yang benar. Malah ibu saya juga ada menyimpan SMS Jejai pada hari Jejai bertolak ke Jepun. Pengurus saya dan pembantu peribadi saya juga masih menyimpan semua SMS Jejai pada mereka. Saya harap ini jelas dan tiada lagi spekulasi selepas ini mengenai perpisahan saya dengan jejai. “Cukuplah pengakuan kami sudah berpisah pada 18 Januari lalu. Biar hanya kami berdua tahu puncanya. Saya tidak mahu mengaibkan mana-mana pihak. Ingin juga saya jelaskan di sini saya tidak akan melayan sebarang tuduhan atau fitnah tanpa bukti pada masa akan datang. Sebelum ini diri saya sering difinah dan ditindas oleh sesetengah pihak tanpa bukti. Jadi kali ini adalah masa untuk saya menegakkan kebenaran diri saya fakta Nora adalah salah.
5) Bukti Jejai CL Fasha Smpi 17/01/2011.. Tp Nora Ckp Dowg Dh Putus 2bln Lalu?? Pa Cita Nora~~
Lu Pikir Lah Sendiri~~~
6) Ade Owg Ugut Fasha??? Siapakah???

My God~~ Btol kew... Then Wartawan 999 yg rncangan jenayah kt tv3 2 pn si Mazidul N Hazrey g r balai polis bukit aman g tnye si Fasha ade kew wat report kne ugut.. lorrrr~~ smpikn si Hazrey tweet Fasha 
Hazrey :  “Hi fasha. U mentioned dah report polis? When was that? Apa status investigation? Seksyen? 506 Kanun Keseksaan?” 
smpi die check thun 2009 ngn 2010.. then polis ckp xde... hrmmmm.. LOSER!!!!
Tp TAK LAYAN~~~ hahaha.. fasha mybe busy kowt 2 yg xreply 2.. aku rse die xkesah kowt.. takut bgadoh.. then tup2 die tnjukkn bukti laporan polis... terbaekkk lah Fasha~~ 


Rupenye thn 2008 derrrr~~ Lu kena beb!!!! kakaka
Pe2 pn Fasha mmg Agak2 Bengang + Panas ati ngn si Nora.. smpi die tweet cm2 carot si NORA ni.. hrmmm.. tp aku sokong r ayat die.. Sbb die ckp secare dewase n bkn bdk2... bkn ape die just xnk owg tindas die lg.. ckup lah slame ni die brdiam diri... yg kt luar 2 pikir2 lah sndiri spe btol spe slh.. jgn jd bdk2.. pikir scare logik n dewase k.. xpyh lah nk maki2 n hine2 owg cm BAJETTT  kowg 2 ustaz ustazah lak.. alamakkkk!!! klu kowg baek sgt kowg xhine die lah lebih2 lg die 2 saudare Islam plak even die seksi gilerrr~~
Tweet Fasha~~
1) Fasha : Don’t test my patience dear. Wait for my turn, beserta bukti tomorrow. Nxt time pls think wisely before u make any statement. Thanks.
selang beberapa minit~~~


2) Fasha : “Ditindas selalu, bukan bererti akan ditindas buat selama lamanya. Hari ni kau memalukan orang lain tanpa mengunakan akal fikiran kanak2 kau. Esok tuhan menjadikan balasan berkali ganda. Sekiranya kau di pihak benar, kau tak perlu melatah, tindakan kau kurang bijak. Syukur alhamdulillah, segala bukti bersama aku, aku akan lampirkan semua.

3) Fasha : “Kesian kau… Apa lagi yang kau nak sebenarnya. Move on la, mind our own business la. Byk bercakap perkara yg kau tak pasti kebenaran, menampakkan kau ni kurang bijak. Kau nak cuba malukan aku? Utk apa? Kau dah dapat apa yg kau nak dan harapkan, so just diam n bersyukur. Kau lupa, Aku ada bukti.

Lu pa cita?? Lu takut kew kbenaran bakal trbongkar?? hrmmmm.. ntah lah.. aku xpasti spe btol atau spe salah.. dan aku pelik ngn rakyat2 MALAYSIA skrg ni.. yelah bkn ape.. bile kuar jew cite psl fasha sandha yg dpggl FASHA SUNDAL & SENDAT 2 mst nk kutuk n maki kaw2.. msg2 bajet2 ustaz ustazah.. masyaalah... ntah lah.. agak2 lah wey.. taw lah die gedixxx + mggatal tp kowg xpyh lah smpi ckp die sundal lah jalang lah family haram lah pe lh.. pkai xsenonoh lah xde agame lah.. mcm kowg BAEKK SGT?? crmin diri kowg dlu lah weyy.. klu kowg 2 jenis baek ulamak kowg xkn mghine DIE lbih2 lg saudare Islam lg 2.. skalipn prgai die cm bkn owg Islam sume tp kowg brtudung litup + brsongkok bagai kew?? adoiii.. mmg die mggatal pn tp die mggatal ngn laki kowg kew?? p lantak die lah.. aslkn die bhgie.. die nk pkai seksi kew nk g club kew nk smoking kew 2 die pnye psl lah.. nk tgur biar lah care yg elok.. xpyh lah nk maki bagai.. kowg cm GUD GUD jew.. alamakkk... mule lah aku nk emo ni.. aku xsuke owg yg mghine owg laen padahal diri ko 2 sme dgn jew... lalalalweeeyyy...

P/S : Sebaek2 JIN Adelah Sejahat2 Manusia... adekah kowg lupe ngn ayat 2??? plezz ingt balik k... 
P/S 2 Me : Jgnlah emo sgt lek sdh...
Ariena : aku mrh r dowh dowg dok hine2.. aku pn xde r minat sgt kt Fasha 2 tp xde r aku ni cm TERBAEKK jew nk hine die... MATI R WEYYY!!!


8 comments:

  1. omangaih! detail habesss ko nie
    haha

    ReplyDelete
  2. kalau gosip artis hamboi3(jari kelingking azwan ali).. btw.. harap2 nora danish masuk meminang gua minggu depan.. kah3

    ReplyDelete
  3. dasattt...nie kalu dulu2 cikgu suruh buat karangan pasal gosip mesti 10 pages..hahaha..

    ReplyDelete
  4. izlan

    hahaha... sdh semstinye.. aku mmg mngikuti prkembangan depa ni dari mule2 cerai ngn jejai lg.. hahaha

    asip

    hamboi3... terbaekkkkk!!! ko ambk lah nora 2 daripde depa dok brgadoh psl jejai 2... kui kui kui

    joey

    kasi taw saja lah.. aku karangan mmg terbaekkkk... A++++... huhuhu

    ReplyDelete
  5. senang2 bagi dua2 2 jadi bini aku jelah.hahaha

    ReplyDelete
  6. fahim

    ko mmg tamak haloberrr~~~ wakakaka

    ReplyDelete
  7. WAH....~~~
    saodah sgt...dh lme jadi geng2 senah ni jah??
    pe la manusia zaman skang ni..mcm2 hal..
    DUNIA~~~~...DUNIA~~~...

    ReplyDelete
  8. asiah

    ko baru taw kew kasmah!!!! kg sgt name ko kash... hahahaha..

    ReplyDelete